Dag 3 in Melbourne - Reisverslag uit Narbethong, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu Dag 3 in Melbourne - Reisverslag uit Narbethong, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu

Dag 3 in Melbourne

Door: Monique Gerressen

Blijf op de hoogte en volg Monique

18 April 2018 | Australië, Narbethong

Vannacht klaar wakker...dus toch die onoverkomelijke jetlag gevoeld. Niet veel bijzonders gedaan vandaag. Ik heb boodschappen gedaan bij supermarkt Coles. Dat is me nog eens een supermarkt. Wat een keuze en mooie presentatie. Bij de kassa pakken ze als vanzelfsprekend je boodschappen in. In plastic zakken, dat dan weer wel. Ik ben lopend daarheen gegaan en zag allemaal leuke winkels. Kleding, meubels, alles! Het is heel makkelijk om hier te wonen. Je mist niets uit Nederland...of toch wel: betaalbare kaas, veilig fietsen, fatsoenlijke spoorlijnen. En je moet oppassen want met oversteken moet je eerst naar rechts kijken want ze rijden links.
Ik heb hier bij Tessa en Dom wat schoongemaakt maar niemand die het zag hahaha. Ramen gelapt, ik had toch eer van mijn werk, maar goed dat was de laatste keer hahah.
Ik had in een tijdschrift een recept gelezen en dat zou ik gaan maken vanavond. Helaas was ik de citroenen vergeten maar Tessa had nog limoenen, ....dacht dat het wel kon...maar nee dus. Het was bitter. Dom ging googelen hoe we dat konden verhelpen: beetje backing soda en suiker. Het hielp wel een beetje.
Vanavond Heeft Tessa haar cadeautjes vast uitgepakt want morgen vliegen we naar Brisbane ( erg vroeg) en dan door naar Sydney dus dan slepen we steeds met de cadeautjes.
Van Dom kreeg ze een mooie tas, van mij een föhn en stijltang, van Tom een ketting, van de oma's geld en lipstick en van de tantes een makeuptas vol leuke dingetjes.
We hebben de kast van Tessa leeggehaald en opnieuw gevuld:-)
Ik heb weer even lekker gemoederd, dat hoort er ook bij. En de dag was zo voorbij. Nu de koffer weer gereed maken voor de volgende trip en bijtijds de ogen dichtdoen.

  • 18 April 2018 - 15:52

    Q:

    Goede reis allemaal straks!
    Miek, ik geniet van je verhalen, net alsof ik er een beetje bij ben. Ga zo door, ik ben fan. Dikke kus voor jullie! XXX

  • 18 April 2018 - 18:56

    Joke Vrolijk:

    Heerlijk genieten zo samen met Tessa en Tom. Hoe is het weer daar? lekker temperatuurtje? Een goede vlucht gewenst morgen en omdat jullie vroeg op pad gaan, nu alvast een dikke pakkerd voor de jarige en een heel fijne veerjaardag gewenst. Ook namens oma Wil natuurlijk! lfs uit Hattem!

  • 18 April 2018 - 22:27

    Thea:

    Fijn dat je lekker kunt moederen.

  • 18 April 2018 - 23:07

    Monique P:

    Hey lieve Mo Leuk je reis te volgen en heerlijk dat je weer ff kan moederen:-), Goede vlucht morgen en veel plezier met zin beidjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 02 April 2018
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 6688

Voorgaande reizen:

14 April 2018 - 28 April 2018

Naar Tessa en Dominic in Australië

Landen bezocht: