Dag 5 Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu Dag 5 Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu

Dag 5 Brisbane

Door: Monique Gerressen

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 April 2018 | Australië, Brisbane

Vanmorgen gelukkig fris aan de dag begonnen. Redelijk geslapen.
Dom z'n vader heeft de auto hier vroeg neergezet en ging zelf met de bus op stap, zodat wij de auto konden gebruiken om naar de Goldcoast te gaan. Het was geweldig om onderweg rond te kijken en te bedenken hoe het leven daar bij de Goldcoast was. Zee, strand en een goede boulevard. Daar hebben we eerst een
Little snack genomen, zoals ze dat noemen. Heerlijke gerechten en weer anders dan bij ons. Ik doe zo weer wat nieuwe inspiratie op voor thuis. Na de snack zijn we naar de Sanctuary gereden. Een soort opvang voor koala's en kangoeroes. Daarna zijn we naar het strand gereden waar we lang eijfeld hebben of we een duik in zee zouden nemen of niet. Maar je kunt alleen spijt krijgen van dingen die je niet gedaan hebt, dus niet zeuren, zwemkleding aan en gaan met die banaan. Was heerlijk trouwens. Maar we zagen er niet uit en we zouden nog gaan eten bij Dom z'n ouders maar dan zou een douche vooraf niet verkeerd zijn. We kwamen echter in een file terecht en de douche is erbij ingeschoten. Ik heb ff snel mijn haar onder de kraan gedaan, mijn gezicht gewassen, schone kleren aan en hup daar gingen we weer. Om 19 uur kwamen we dan eindelijk aan en werden hartelijk ontvangen door zijn ouders en zijn jongste broer Will. Het was een gezellige avond met 3 wijntjes dus het is best knap dat het me toch nog gelukt is weer te bloggen. Tessa en Dom slapen al, denk ik...

Ronald zit nu in het vliegtuig naar Athene. Hij gaat daar in z'n eentje heen voor een weekendtrip. Ik heb hem al veel plezier gewenst, maar hierbij nogmaals: lieverd...goede reis, veel plezier en gezond weer terug graag. Is toch altijd een dingetje als je in je eentje reist.

Morgen gaan we in elk geval Bbq-en in het park, met de hele familie. Verder zien we wel.