Dag 6 in Brisbsne - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu Dag 6 in Brisbsne - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu

Dag 6 in Brisbsne

Blijf op de hoogte en volg Monique

21 April 2018 | Australië, Brisbane

Vandaag hebben Noela en Paul ons opgehaald en zijn we gaan kijken waar Dom vroeger naar school ging. Hij zat daar op een jongensschool waar een zwembad, een rugbyveld, een hockeyveld, een voetbalveld, basketbal en een tennisbaan was. Alles was daar voorhanden en het ontbrak hem aan niks. Daarna zijn we gaan lunchen en waren we alweer moe haha en hebben we een kleine break gedaan en toen kwamen Dom zijn ouders ons weer ophalen en zijn we naar de broer van Dom gegaan; Luuk en zijn vrouw Tammy and Fletcher en Esther en daar kwam de hele familie om ons te ontmoeten en om Tessa's verjaardag te vieren. We hebben gebarbecued en morgenochtend vliegen we om 10 uur naar Sydney.
Nog een paar opvallende dingen;
- de auto's rijden hier links dus je moet oppassen met oversteken en eerst rechts kijken.
- de muziek die je hier op de radio hoort is hetzelfde als bij ons de top 40.
-Je krijgt altijd water , ook bij een kop koffie.
-Je mag hier over een doorgetrokken streep rijden.

• 21 April 2018 - 17:43

Marianne :

Gefeliciteerd met Tessa. Leuk hoor, om je belevenissen te volgen. Volgens mij vermaak jij je prima. Geniet er nog van!

• 21 April 2018 - 21:12

Joke:

Proficiat met Tessa’s verjaardag! ( bij jullie wat eerder) Een dikke pakkerd van ons en oma Wil!