Dag 12 Melbourne - Reisverslag uit Reefton, Nieuw Zeeland van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu Dag 12 Melbourne - Reisverslag uit Reefton, Nieuw Zeeland van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu

Dag 12 Melbourne

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

27 April 2018 | Nieuw Zeeland, Reefton

De foto's krijg ik niet onder de juiste dag geplaatst. Helaas lukte het ook niet bij navraag..
Vannacht voor het eerst fantastisch geslapen!
Vanmorgen ontbeten bij Dennis de Menace. Ik nam een bak muesli... zie foto. Met Noala en Paul naar de Victoria markt geweest. Zie foto varkenskop e.a..
Toen op een terras koffie gedronken en weer naar huis. Het reizen neemt veel tijd in beslag want zoveel heb ik niet te vertellen.
Vanavond voor de verandering weer uit eten geweest.☺
Dit was ook mijn laatste avondmaaltijd. Morgen vlieg ik om 21 uur 45 naar Nederland waar ik zondag om 14.40 uur hoop aan te komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 02 April 2018
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 6704

Voorgaande reizen:

14 April 2018 - 28 April 2018

Naar Tessa en Dominic in Australië

Landen bezocht: