Dag 13 afscheid van Tessa, Dom, Noela en Paul. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu Dag 13 afscheid van Tessa, Dom, Noela en Paul. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu

Dag 13 afscheid van Tessa, Dom, Noela en Paul.

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 April 2018 | Australië, Melbourne

We hadden nog een hele dag voor de boeg dus we hebben nog een rondje Melbourne gedaan. Hier en daar nog wat geshopt en in de tram de City Circle nog rond getourd. Tussen de middag hebben we geluncht met vriendinnen van Tessa. 2 daarvan kent ze van de rugby en één van haar vorige werk. Daarna ben ben ik met Noela teruggelopen naar huis en een lekkere douche genomen. Toen heb ik de koffer ingepakt en zijn we met Dom en Tessa en Noela en Paul naar de rooftop bar gegaan voor een afscheidsdrankje. Daarna hebben ze mij naar de luchthaven gebracht Het waren weer dikke tranen met tuiten maar dat hoort erbij als je je dochter weer Goodbye moet zeggen voor en tijdje. Ik heb een fantastische tijd gehad met Tessa en met de familie. Ik ben blij dat ik heb gezien waar ze wonen hoe ze leven en waar ze werken. Ik vond Australië een fantastisch land. De afstanden vind ik wel erg groot maar de mensen zijn allemaal erg aardig. Ik heb ook met Noela en Paul een goede tijd gehad. Het waren twee intensieve weken... dat is niet vol te houden.

  • 30 April 2018 - 12:47

    Q:

    Fijn dat jullie hebben genoten en ik kan me voorstellen dat het leuk is om te weten waar zij wonen en leven. Ik denk dat Ronald ook weer blij is dat je thuis komt/bent. Welkom lieve Monique. XXX

  • 30 April 2018 - 19:29

    Thea:

    Welkom thuis

Tags: Last day

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 02 April 2018
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 6705

Voorgaande reizen:

14 April 2018 - 28 April 2018

Naar Tessa en Dominic in Australië

Landen bezocht: