Dag 7 Sydney - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu Dag 7 Sydney - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu

Dag 7 Sydney

Door: Monique Geressen

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 April 2018 | Australië, Brisbane

Vanmorgen om 7 uur opgestaan en om 10:10 zaten tessa en ik in het vliegtuig op weg naar Sydney. Daar kwamen we om 11:30 aan, en met de taxi zijn we naar het hotel gereden. Het hotel ligt op loopafstand van the opera house. We hebben daar lekker samen geluncht en op een terrasje een lekkere cocktail gedronken....het is namelijk vandaag Tessa's verjaardag! Ik vind Sydney een wereldstad , levendig en indrukwekkend...en een stad waar mensen vanuit alle werelddelen bij elkaar komen. Vanavond nog uit eten geweest in the harbour. Prachtig uitzicht. Kijk maar naar de foto's. Omdat het Tessa's verjaardag was kreeg ze nog een kaarsje op haar ijsje....ahhhhh...26 jaren jong.
Tjonge wat zijn we toch steeds moe. Dat reizen doet wat met je... Ik weet niet wat maar het is vermoeiend.
Tessa ligt nu in bed en ik moet wachten tot zij slaapt. Ik schijn namelijk te snurken maar ik weet nergens van...haha.

• 23 April 2018 - 07:10

Thea:

Geweldig, lijkt me heerlijk. Gefeliciteerd met Tessa.

• 23 April 2018 - 11:20

Gerdien:

Leuk om je belevenissen te volgen Monique!