Dag 9 Sydney Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu Dag 9 Sydney Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu

Dag 9 Sydney Melbourne

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 April 2018 | Australië, Sydney

We zijn vanmorgen weer bijtijds opgestaan en hebben ontbeten in een slechte tent naast het hotel. Misschien klinkt het een beetje verwend maar de tent was vies en de hamkaas croissant hebben ze opgewarmd in de magnetron. Nou dan weet je wel hoe dat smaakt ...maar goed daarna zijn we naar de haven gelopen vanwaar de boten vertrekken naar diverse bestemmingen en wij zijn met de ferry naar de dierentuin gegaan. Die ligt prachtig bovenop een berg vanwaar je je een mooi uitzicht hebt over de stad Sydney met de haven en de hoge kantoorgebouwen op de achtergrond. De dierentuin was ook geweldig!! Mooier dan bij ons (?)We hebben alle beroemde dieren gezien en een mooie vogelshow bijgewoond. Toen moesten we naar het hotel om de koffers op te halen en vertrokken we met de taxi naar de luchthaven. Het verliep allemaal soepel. We hebben vandaag 15000 stappen gelopen en gelukkig stond het eten klaar toen we thuiskwamen. We zijn dan ook wel toe aan een slaapje... Tessa heeft vannacht geen last meer van mijn gesnurk en ik hoef niet op te letten of ik snurk dus ik zal ook wel beter slapen haha. Ook morgenochtend moeten we vroeg op want het is morgen Anzac day. Dat is een soort dodenherdenking en nogal een happening hier, dus we moeten om 4:30 op en om 5 uur de deur uit. Ben benieuwd of het de moeite waard was... Wordt vervolgd