Dag 10 Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu Dag 10 Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Monique Gerressen - WaarBenJij.nu

Dag 10 Melbourne

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 April 2018 | Australië, Melbourne

Tessa kwam om 4:30 uur ( middenin de nacht j naar mij toe en ze zei mam het is 4:30 uur..
Ik zeg nee nee nee! Ik ben nog zo moe, misschien kunnen we beter niet naar Anzac day gaan. Oké zei Tessa ik ga Dominic vragen wat hij wil. Gelukkig was hij ook moe en was hij er blij mee dat ik het niet zag zitten. En echt..ik ben geen zeurpiet. Daarna viel ik in een diepe slaap tot half negen want toen werd ik wakker van de huisgenoot van Tessa en Dominique ..Paddy, ik geloof dat hij eigenlijk Patrick heet..die nogal luidruchtig deed en de deur uit ging. Ik had ik net mijn kleren aangetrokken toen hij binnenkwam (Ik sliep ik de woonkamer) met een vriend van hem dus ik had mazzel want daar had ik niet op gerekend, dat ze weer terug kwamen haha. Ze vroegen of wij met hen meegingen ontbijten en dat hebben we gedaan, zie foto. Daarna gingen Tessa en Dom de ouders van Dom ophalen van de luchthaven want zij zijn hier voor een paar dagen op bezoek. Het was mijn laatste nachtje bij Tessa in huis want vanaf nu slaap ik in een Airbnb met Noela en Paul. Alle mannen zijn met elkaar naar de voetbal of een soort van voetbal gegaan en de vrouwen zijn met elkaar gaan shoppen. Tessa is goed geslaagd met maar liefst twee paar schoenen en twee broeken en Noela en ik gingen met lege handen naar huis. Ik had mezelf al een zonnebril cadeau gedaan op de luchthaven. De dames waren alle drie kapot van het shoppen maar er moest nog eten op tafel komen dus zijn we boodschappen gaan doen bij Coles. Bij Tessa hebben we gekookt en toen kwamen de mannen thuis. Die hadden het zichtbaar naar hun zin en te veel biertjes gedronken maar zij waren nog helder... en toen wij het eten op hadden kwamen Paddy en zijn vriend Stewart thuis en die hadden duidelijk veel te veel op, dus we hebben er nog even om kunnen lachen maar zijn er toen maar snel weer vandoor gegaan. Ze zullen wel lekker slapen haha. Morgenochtend om 7 uur op en om 8:30 met de trein, omdat we dan een wijnproeverij hebben met zijn vijven. Die duurt maar liefst de hele dag,

  • 25 April 2018 - 16:16

    Nicole:

    Dank voor alle leuke verhalen Monique. Je hebt een overvol programma zeg, maar wel heel leuk en fijn om zoveel dingen te doen met Tessa en Dom. Geniet er nog volop van.

    Liefs,
    Nicole

  • 25 April 2018 - 16:57

    Q:

    Miek, waar staan de foto’s?

  • 25 April 2018 - 19:16

    Monique Gerressen:

    De foto's staan allemaal bij dag 1. Ik zie hoe het komt dus volgende keer staan ze onder de goede dag. Heel attent van je!

  • 25 April 2018 - 21:17

    Bep:

    Leuk om een beetje mee te kunnen reizen met jouw tour door Australië. En wat heerlijk voor je om zo veel tijd door te kunnen brengen met je dochter en te zien waar ze woont. Heel veel plezier nog gewenst!

  • 25 April 2018 - 23:40

    Thea:

    Geweldig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 02 April 2018
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 6713

Voorgaande reizen:

14 April 2018 - 28 April 2018

Naar Tessa en Dominic in Australië

Landen bezocht: